Wednesday 20 February 2013

dah dapat tengok keputusan exam

Alhamdulillah...
setelah beberapa ketika menyumpah nyeranah sistem yang menyekat aku daripada tengok keputusan, akhirnya hari ni dapat jugak aku tengok...
keputusan aku boleh dikatakan baik gaklah..
satu je dapat B, huhu
kira okeylah tu...
macam biasa, subjek yang aku target a aku tak dapat
subjek yang aku gelabah puyuh takut dapat grade ntah apa-apa
aku dapat a- hehe...
terima kasih ya Allah...
cuma pngk aku je aku tak tau lagi
sebab akak opis cakap mungkin belum update lagi
mintak2lah okey, sebab aku tak reti nak kira pngk sendiri hehe...
okey lepas ni kene belajar betul-betul, dah tak boleh main-main lagi tau...
gunakan peluang ni dengan sebaik mungkin...
InsyaAllah malam ni aku update mengenai azam baru aku...
doakan aku yer kawan-kawan...

*menunggu balasan emel ptptn bila duit nak masuk

:)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...