Wednesday 24 September 2014

hijabis tapi beraksi mesra

haha baca tajuk pun dah tahu kan perkara apa aku nak sentuh..
seriously aku rasa menyampah gila tengok hijabis sekalian ni membuat aksi-aksi mesra dengan boyfriend diorang.
kalau jilboobs aku tak heran, kalau boobs pon boleh tayang free, apatah lagi pegang2 tangan, pegang2 pinggang ye tak...
tapi aku tuju kat perempuan-perempuan yang pakai punyela sopan, baju labuh longgar x ketat x nampak susuk, tudung pun labuh dada, sempurna, tak nampak apelah senang citer kat batang tubuh dia ni
tapiiii boleh pulak pegang-pegang tangan, rangkul2 pinggang, kepit2 tangan boyfren..wadefakkk la wehhhh
ko pikir ko pakai labuh x nampak boobs ko dah selamat dunia akhirat ke?
aku cerita benda ni pasal aku sendiri dah menyampah tengok posting2 kat fb oleh seorang kawan laki aku ngan girlfren die ni
camne ropa girlfren die? cam yg aku cter kat atas tulah. pakai suci sopan, xnampak celalah kiranya. kalau ustaz2 terpikat pun boleh. tapi dok tayang2 pegang tangan sama2, pegang pinggang, kluar status "kalau tak hari-hari gigit kita, hari-hari pukul kita tak sah agaknya sayang kita ni. walau apa pun kita tetap sayang. hehe..."
gigit apa nokkk??? sedap ke?? seriously macam ni ke hijabis????
walaupun aku xdelah baik sangat pakai suci macam kau, tapi aku tak sanggup nak menodai kesucian pakaian yang aku dah pakai
kalau aku nak wat ringan2 ngan pakwe aku aku takkan pakai mcm kau
sedarlahh weiii hijabiss
wahai jantan yg perasan die alimlah sangat tu..dah tau pompuan ni akal pendek, cuma satu pulak tu...janganlah lemahkan lagi iman kitorang ni..kalau rasa pompuan tu baik toksahlah cemarkan kesucian dia, walaupun pegang2 tangan ke, pegang2 pinggang ke...
isk isk..harap diorang cepat2 kawen..kurangla sikit hati aku mengumpat..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...