Tuesday 23 September 2014

cerita dalam bilik air




beb, aku ada satu soalan. ca ya nun alip ataupun cin_ ni kan, die berak x cuci ngan air ke? serius ni nak tanya. aku bukan nak rasis atau bersifat perkauman. aku just nak tau tu je. persoalan ni timbul bila aku keje kat tempat baru. kat tempat aku ni banyak chinese. yg melayu cuma empat orang termasuk aku. bila aku gi toilet and nak mencuci my ass kene guna hos air yg tersangkut kat sebelah tu toilet bowl tu. and bila nak press hos air tu die berbunyi. so, bila ada org guna toilet kat sebelah aku ni, aku jarang dengar (macam x penah je) bunyi hos air tu bila dgunakan. nak kata mmg xbunyi x jugak sbab aku dah guna ketiga-tiga bilik air tu and semua hos air die berbunyi. kira diorang ni kalau berak ke kencing x cebok la eh? pakai tisu je, pastu buang tisu kat toilet bowl..haa yg ni aku hangin. memang mcm tu ke beb org style guna jamban duduk ni? serius aku x pnah buat. kalau betul tanggapan aku ni emmm mmm aku rasa geli sikit ah.. yela dah berak x basuh. ewww. beb, orang2 kat luar negara tu pun mcm tu jugak la eh?















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...