Monday 1 April 2013

erkkkk


sem lepas duit aku banyak dihabiskan dengan naik teksi pegi kelas. bukan sebab kaya tapi sebab kelas tu memang jauh and kelasnya pada waktu malam. tak kuasa aku nak  jalan malam2 gi kelas.kalau naik bas pula  basnya tak sampai bangunan kelas tu pun, hanya sampai di bus stop lebih kurang separuh jalan lagi nak ke kelas. pastu kene jalan kaki. disebabkan tak kuasa nak jalan kaki malam2 aku amik teksi. sebenarnya bukan tak boleh pegi kelas awal sikit, tapi lebih kepada malas.

sem ni pula duit aku banyak habis kepada makanan. bukan makan mewah2 tapi banyak makan. asik2 nak makan. tension sikit makan, stress sikit makan, tak tahu nak buat ape pun makan lagi. so, duit pun banyak habis. macam hari ni, pagi aku makan nasi lemak, tengah hari makan mi sup, malam aku makan waffle, french fries ngan air lemon tea n sirap bandung. tu tak masuk teringin nak makan cup corn esok lagi. tak tahula syaiton apa yang telah merasuk hawa nafsu makan aku ni. bila dah makan banyak2 macam ni badan pun malas n berat pun naik. ntah bila nak kurusnya pun tak taula. huhu..

ok sampai sini je, esok2 aku tulis lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...