Friday 11 January 2013

hari kesianku

dengan niat nak meminjam buku yang lecturer suh baca sbab masuk exam.aku pun pergilah library petang tadi.sampai2 je aku pon carila buku tu.buku tu xboley bawak keluar pun dr stack die sebab buku tu reserve collection.so kene pinjam dulu.bila scan kad matrik, sekali aku punya kad kene block huhu...aku tau kenapa.aku tak pulang buku hehe..padan muka napa tak pulang..mcm mana nih..esok sabtu aku takut library x bukak. dan aku takut buku tu orang pinjam sebab buku tu satu je.padan muka pagi2 xnak pegi dah petang baru pegi kan dah susah...aku pon membuat keputusan nak pinjam kad matrik rumate aku.aku niat nak naik bas balik kolej.so aku pon tunggu kat bus stop.ok bila bas dah sampai baru aku perasan aku tak bawak kad bas.sian kali kedua buat aku.aku tengok pak cik driver tu cek kad bas student yang naik.aku geram apesal selama ni aku bawak kad bas punyala jarang die cek tapi bila sekali aku tak bawak and terdesak die cek pulak.sian kali ketiga.so aku jalan kaki balik kolej.sampai2 je bilik aku mintak kad matrik die.no hal die kata.ok jalanlah aku menuju library.aku ambik buku scan kad matrik kawan aku.kene block jugak isk...isk...iskk...sian kali berapa dah ni.aku pon dah termangu tk tau nak watpe.aku try approach sorang student konon2 nak pinjam matric card die.kene block gak! haha what the fish semua student tak pulang buku ke wei..aku pon dgn niat yg baik nak bayarkan jelah denda kawan aku tu sebab die punya sikit je dari aku, lagi pon duit aku cukup2 je haha.rupanya kalau nak bayar denda kene pulang buku tu dulu...kesian lagi untuk kesekian kalinya huhu...aku pon dh xtahu nak watper.try ushar2 student yang ada kat library ni.mana tahu ade yang aku kenal.tapi mcm xde jer..camne ni..xkan aku nak balik kolej and dtg sini semula.aku ada gak try tangkap gambar page yg aku nak baca tu.sayangnya henfon corby aku xley amek gambar sepuas hati aku huhu.aku cuma mampu berharap esok library x tutup huhu.akan kupastikan 8.00 pagi aku sudah terpacak disini huhu.kalau tak terpaksalah aku tebalkan muka pinjam note kawan aku huhu...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...