Tuesday 8 January 2013

exam, stress dan kucing

stresss gilerr weyhhh...stdy pengurusan kesenian nk exam petang ni..ntah masuk ke tidak dlm kepala ni..subjek ni susah tahu tak..huhu..pengurusan? ape bendalah aku nak goreng ni...kalau soalan teater2 tu boleh lagilah aku goreng2..ini pengurusan, nak tumis pun tak taulah dapat ke tak.disebabkan penat fikir benda ni kepala jadi berdenyut2 sakit..baring2 tak ilang.so aku turun bawah dengan niat nak mencari kucing haha...
belum sampai bawah, kt depan lif jumpa encik kucing bulu gugur. beliau terlebih dahulu telah menyergah aku.ingat aku datang bawak freskies ke ape?? dapat sebijik sound dr aku hehe. pastu si gebus pun dtg.aku kalau dapat si gebus ni memang geram. memang aku timang2, tepuk2 badan die. dapat mesra2 sikit dgn die.pastu aku luku2 kepala die, tepuk2 pewut die, peha die, cubit2 sikit pipi, pijak2 manja kaki dia sampai die marah nak geget aku hehe...aku memang suka wat kucing geram kat aku hehe..
pastu g bawah nak jumpa si bulus pulak.carik2 kat kerusi takde, cari kat bakul basikal.haaa jumpa! amboiii sedapnyaa dah pukul 12 tgahri sedap belingkor lagi kat dalm bakul basikal tu yer..aku tarik tangan die (kucing ade tgan?)..aku pun angkat2 die, luku2 die, tepuk2 die sampai die marah hehe..bila dah bangun mestilah mandi yer tak. masa die sibuk jilat2 badan die tu aku pun sibuk gak kacau die..sampai die tensen haha..sowyy kucing..dapatlah polok2 die kejap untuk ilangkan stress..
hehe itulah ubat terbaik aku kalau aku stress..dapat main2 kejap ngan kucing2 ni dapat melegakan fikiran aku.haiwan adalah terapi terbaik kepada manusia.thanks to Allah because create this amazing animal..i love you so much kucing....=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...