Friday 11 January 2013

dapat rezeki

taraaa dah sampai bilik hehe...walau pun agak kecewa dengan hasrat yg x kesampaian untuk meminjam buku, masih ada peristiwa yg buat aku hepi hehe..
waktu perjalanan balik ke kolej (of course le jalan kaki) aku melencong sekejap ke fakulti dan pergi ke bilik sumber dgn niat nak mencari projek ilmiah senior2 dulu..aku berharap giler bilik tu x kunci
memang tak kunci pon! haha siap ade budak pompuan study sorang2 lagi dlm tu...berani giler budak nih
puas aku belek2 siap buat bakul sampah jadi kerusi lagi ( yelah aku kan pendek) sampai pecah aku pijak haha...sorylah huhu
dah belek2 yang berkenaan masuk dalam beg balik...
time balik tu perut rasa lapar lak.mana boley makan malam aku kan tgh diet, duit takde pulak tu..takpelah cer try tgok kedai mee singgit tu bukak lagi x. bukakk! yerr hehe..
kakak tu siap bagi megi free lagi...haha! murah razeki aku..pastu tanya aku pasum ke degree..perasan muda jap hehe...
itulah kisah aku setelah berfoya2 beberapa hari tak stdy dengan tak sedar dirinya skang tgh exam.dah dekat exam baru kalut cari buku pastu xdapat haha
buat sapa2 yg baca ni. jangan ikut perangai aku tahu...

peace no war.salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...