Monday 9 June 2014

tukar2 kerja

dah jun 2014 dah..
ape perkembangan hidup aku?
aku dah duduk umah sewa, dan aku bayar sendiri
aku dah bayar ptptn - sekali je itupun rm100
aku dah bg mak aku duit - pun baru sekali, rm100 jugak
aku dah tukar keje haha
keje telemarketing 3 bulan
skang keje kerani sekolah baru masuk minggu kedua
keje part time kat kedai hardware baru sehari- 1 hari 14 ringgit.
ape lagi yer.. rasanya tu jelah..
aku xtaulah lama ke tak aku nak keje sini..aku target sama ada 3 bulan atau 6 bulan
giler kau gaji kecik, kemahuan banyak hahaha
serious aku rindu sangat ngan kl
hati aku sentiasa meronta2 nak duk kl..
hmm tulah.. ade perkara yg perlu difikirkan...
doa2kan aku ae supaya aku dpat g kl....

huhu.. kl aku datang!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...