Sunday 9 June 2013

pencapaian hari ni




hari ni aku kemas bilik
aku lipat baju dalam almari yang aku rasa ada la dlam 2-3 minggu x berlipat
aku basuh bekas makanan yg dah kering ngan sisa makanan yg ntah sejak bile
aku basuh cawan isi oat bau ubat cina yg dah basi bau cam gampang sampai jiran sebelah suh aku alihkan
aku basuh baju yang dah berlonggok
aku tukar cadar katil yang dah berdebu2
aku kemas meja stdy yang dah rupa meja makan plus sinki plus rak buku
aku sapu sampah yang ntah ape2 kat bawah meja
aku jumpa duit syiling seposen lima keping kat bawah katil duit singgit 3 keping dalam sluar
aku susun kasut depan pintu yg berterabur
budak2 yg satu floor mesti aneh melihat pemandangan itu
hari ni aku online internet kat depan dewan hostel
wifi kat blok aku mcm babi
aku patut buat asgment tapi gi baca blog dulu

#tesis dah siap tapi xde footnote.owh ya aku kene denda rm180 sebab x pulang buku library dan dikategorikan hilang. mcm *&%$. dan aku masih xbuat dua lagi asgment. doakan aku tabah.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...